1/ BYD
Malgradu chì apparentemente splode nantu à a scena mundiale durante a notteBYDhà u so urighjini cum'è un pruduttore di batterie fundatu in u 1995 prima di principià à pruduce vitture in 2005. Dapoi u 2022, a cumpagnia hà dedicatu à i NEV è vende vitture sottu quattru marche: a marca BYD di massa è trè marche più alta Denza, Leopard (Fangchengbao). ), è Yangwang.BYD hè attualmente a quarta marca di vittura più grande di u mondu.
Le crede chì BYD si truvò finalmente in u locu ghjustu à u mumentu bellu:
"Ciò chì hà aiutatu BYD à spinghje si in prima linea di i veiculi di energia pulita hè a mossa massiccia è brusca à i veiculi di energia pulita in Cina in l'ultimi 3-4 anni, è ancu a so migliione coerente in u disignu di u produttu è a qualità di l'ingegneria".
Dui cose distinguenu BYD da altri pruduttori. Prima, sò forse u pruduttore di vitture più integrati verticalmente in ogni locu in u mondu. U sicondu hè chì ùn solu sviluppanu è pruducenu e so batterie per i so vitture, ma furniscenu batterie à altri pruduttori ancu attraversu a filiale BYD FinDreams. A batteria Blade di a cumpagnia hà permessu a densità di energia di prima classe da batterie di fosfatatu di ferru di litiu più economiche è più sicure.
2/ Geely
Per un bellu pezzu più cunnisciutu cum'è u pruprietariu di Volvo, l'annu passatuGeelyvindutu 2,79 milioni di vitture. In l'ultimi anni, a cartera di a marca hè stata allargata significativamente è avà include parechje marche dedicate à EV cum'è Polestar, Smart, Zeekr è Radar. A cumpagnia hè ancu daretu à i marchi cum'è Lynk & Co, u LEVC chì produce in taxi in Londra, è hà a parte di cuntrollu di Proton è Lotus.
In parechji manere, hè u più internaziunale di tutti i marchi chinesi. Sicondu Le, "Geely deve esse internaziunale per via di a natura di a so cartera di marca è a più bona parte di Geely hè chì permettenu à Volvo di autogestionà, chì avà porta u fruttu, cù l'ultimi anni chì sò u più successu di Volvo".
3/ Motor SAIC
Per diciottu anni consecutivi,SAIChà vindutu più veiculi chì qualsiasi altru fabricatore d'auto in Cina cù vendite di 5,02 milioni in 2023. Per parechji anni, u voluminu era in gran parte dovutu à i so joint ventures cù Volkswagen è General Motors, ma in l'ultimi anni a vendita di i marchi di a cumpagnia hà sviluppatu rapidamente. . I marchi propiu di SAIC includenu MG, Roewe, IM è Maxus (LDV), è l'annu passatu cumponenu 55% di u totale cù vendite di 2,775 milioni. Inoltre, SAIC hè statu u più grande esportatore di vitture di a Cina per ottu anni, l'annu passatu vende 1.208 milioni d'oltremare.
Gran parte di stu successu hè stata dovuta à l'acquistu di SAIC di l'antica marca di vittura britannica MG cù Zhang dicendu:
"SAIC hè diventata a più grande cumpagnia d'esportazione di l'automobile di a Cina chì si basa principalmente in mudelli MG. L'acquistu di MG da SAIC hè un successu enormu, postu chì pò accede rapidamente à parechji mercati internaziunali ".
4/ Changan
U coreMarca Changanhè per parechji anni unu di i più venduti in Cina. In ogni casu, ùn hà micca registratu cù parechje persone per via di assai di e vendite chì sò in e pruvince intornu à a so basa di Chongqing o per via di assai di e vendite chì sò minivans. E so joint ventures cù Ford, Mazda, è prima Suzuki ùn anu mai avutu successu cum'è alcune altre JV.
Inseme cù a marca principale Changan, ci hè a marca Oshan per SUV è MPV. Nta l'ultimi anni, un trio di novi marche di energia sò emersi: Changan Nevo, Deepal è Avatr chì coprenu tuttu, da u livellu d'entrata à l'estremità premium di u mercatu.
Sicondu Le, a cumpagnia hè prubabile di guadagnà in prufilu: "Avemu cuminciatu à vede una evoluzione di a so costruzione di marca postu chì anu ancu cuminciatu à spinghje in EVs. Hanu stabilitu rapidamente partenarii cù Huawei, NIO è CATL chì anu brillatu un focusu nantu à e so marche di EV cù uni pochi di elli guadagnanu trazione in u mercatu NEV ultra-cumpetitivu ".
5/ CATL
Mentre ùn hè micca un pruduttore auto,CATLghjoca un rolu incredibbilmente impurtante in u mercatu di l'auto cinese grazia à furnisce circa a mità di tuttupacchi di batterieutilizatu da i NEV. CATL hà ancu forgiatu partenarii cù i pruduttori chì vanu assai oltre una relazione di fornitore à a pruprietà cumuna di alcune marche, cum'è in u casu di Avatr, induve CATL hà una parte di 24%.
CATL hè digià furnitu i pruduttori fora di a Cina è hà unfabbrica in Germaniacù altri in custruzzione in Ungheria è Indonesia.
A cumpagnia micca soludomina l'affari di fornitura di batterie EV cun una quota globale di 37,4%. in i primi 11 mesi di u 2023, ma hà ancu intenzione di mantene quella dominanza attraversu l'innuvazione. Paur cunclude: "Deve u so successu à u suministru affidabile di batterie di alta qualità, un requisitu criticu per tutti i fabricatori di veiculi. Per mezu di u so prucessu di produzzione integrata verticalmente, prufittà di un vantaghju di a supply chain, è cù u so focus in R&D hè un capu in l'innuvazione tecnologica ".
U rapidu crescita di EVs esige cunpunenti più sicuri. Allora questu prumove ancu l'affari pertinenti per cresce rapidamente. In particulare cù più fili è cables sò usati in l'EV, a prutezzione di i cables è i fili hè assai impurtante. I prudutti di prutezzione di i prudutti di filu sò ancu diventati sempre più populari.
Tempu di Postu: Feb-20-2024