SPANDOFLEX PET022 hè una manica protettiva fatta di monofilamentu di polietilene tereftalato (PET) cù un diametru di 0,22 mm. Pò esse allargatu à un diametru massimu utilizzabile almenu 50% più altu di a so dimensione normale. Dunque, ogni taglia pò adattà à diverse applicazioni.
Spanflex PET025 hè una manica protettiva fatta di monofilamentu di polietilene tereftalate (PET) cù un diametru di 0,25 mm.
Hè una custruzzione ligera è flessibile apposta per a prutezzione di tubi è cablaggi di fili contr'à danni meccanichi inaspettati. A manica hà ancu una struttura di trama aperta chì permette u drenaje è impedisce a condensazione.
Spando-NTT® rapprisenta una vasta gamma di maniche resistenti à l'abrasione pensate per allungà a vita di i cablaggi di fili / cavi utilizati in i mercati automobilistici, industriali, ferroviari è aerospaziali. Ogni pruduttu unicu hà u so propiu scopu specificu; ch'ella sia ligera, protettiva contr'à u schiacciamentu, resistente chimicamente, meccanicamente robusta, flessibile, facilmente montata o isolante termicamente.
SPANDOFLEX SC hè una manica protettiva autochiusa fatta cù una cumminazione di monofilamenti è multifilamenti di polietilene tereftalato (PET). U cuncettu d'auto-chjusu permette a manica di esse installata facilmente nantu à fili o tubi pre-terminati, permettendu cusì a stallazione à a fine di tuttu u prucessu di assemblea. A manica offre ancu un mantenimentu o ispezione assai faciule da apre appena u wraparound.
Spando-flex® rapprisenta una vasta serie di manichi di prutezzione espansibile è abrasione pensati per allungà a vita di i cablaggi di fili / cavi in u mercatu di l'automobile, industriale, ferroviariu è aerospaziale. Ogni pruduttu hà u so propiu scopu specificu, sia liggeru, protettivu contr'à u scratch, resistente chimicamente, meccanicamente robustu, flessibile, facilmente montatu o isolante termicamente.
Una gamma di prudutti dedicata sviluppata per affruntà a dumanda emergente di veiculi ibridi è elettrici, in particulare per a prutezzione di cavi d'alta tensione è tubi di trasferimentu di fluidi critichi contr'à un crash imprevisu. A custruzzione tessili stretta prodotta nantu à e macchine specificamente ingegneriate permette un gradu di prutezzione più altu, cuncede cusì a sicurezza à u cunduttore è i passageri. In casu di crash imprevisu, a manica assorbe a maiò parte di l'energia generata da a collisione è prutegge i cavi o i tubi chì sò strappati. Hè veramente d'impurtanza vitale chì l'electricità hè furnita continuamente ancu dopu l'impattu di u veiculu per mantene e funziunalità di basa, per permette à i passageri di lascià in modu sicuru u compartmentu di a vittura.