Glassflex cù caratteristiche di modulu elevatu è resistenza à alta temperatura
L'intera gamma di prudutti hè stata custruita utilizendu qualità di polimeri di altissima qualità cum'è Polietilene Tereftalato (PET), Poliamide 6 è 66 (PA6, PA66), Polietilene sulfuru (PPS) è Polietilene modificatu chimicamente (PE). Per ghjunghje à un bonu equilibriu di prestazioni meccaniche, fisiche è chimiche, hè stata aduttatu cumminazzioni di diversi polimeri in un solu pruduttu. Questu hà permessu di rinfurzà e caratteristiche determinate per superà prublemi specifichi, tali stressi meccanichi estremi è attacchi chimichi contemporanea.
Spando-NTT® trova una vasta applicazione per l'industria automobilistica, prutegge i cavi d'alta tensione, cablaggi di fili, tubi di gomma o tubi di plastica contr'à l'abrasione, stress estremi di temperatura alta / bassa, danni meccanichi è attacchi chimichi.
I manichi sò facilmente installati nantu à i cumpunenti è ponu offre diverse ritmi di espansione chì permettenu l'adattazione à i connettori voluminosi. Sicondu u livellu di classi d'abrasione necessarii, manichi cù diverse tassi di copertura di a superficia sò pruposti. Per l'applicazione standard, una cobertura di superficia di 75% hè abbastanza. Tuttavia, pudemu offre manichi expandable cù una zona di copertura superiore finu à u 95%.
Spando-NTT® pò esse mandatu in forma voluminosa, in bobine o tagliate in lunghezze predefinite. In l'ultimu casu, per evità di sfilacciate i prublemi finali, sò ancu pruposti diverse suluzioni. Sicondu a dumanda, l'estremità ponu esse tagliate cù lame calde o trattate cù un revestimentu antifray speciale. A manica pò esse mette nantu à parti curve cum'è tubi di gomma o tubi di fluidu cù qualsiasi raghju di curvatura è mantenendu sempre un fini chjaru.
Tutti l'articuli sò derivati aduprendu materie prime ecologiche è prudutte in rispettu è superendu i standard cunnisciuti in quantu à a bassa emissione è a salvaguardia di u nostru pianeta. Particularmente impurtante hè l'usu di materiali riciclati, induve permessi, per riduce u cunsumu energeticu generale.